خبرهای داغ:
نیری ثابت:

دشمن به دنبال زدودن فرهنگ مهدویت و شهیدپروری  است

همدان-مدیر حوزه علمیه خواهران بهار گفت: دشمن در صدد است با طراحی برنامه‌های خود علیه زنان ما فرهنگ مهدویت و شهیدپروری را از آنان زدوده و از رسیدن به اهداف والای انسانی دور سازد.
کد خبر: ۹۵۳۵۳۱۳
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به مناسبت ایام شهادت حضرت رقیه(س) مراسم سوگواری با حضور اساتید، طلاب، مبلغین حوزه علمیه خواهران بهار همراه با قرائت زیارت عاشورا و ذکر مصیبت توسط مداحان اهل بیت(ع) و اطعام سفره حضرت رقیه (س) برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران بهار در این مراسم تصریح کرد: با توجه به فرمایش مولای متقیان امام علی (ع) برای آخر الزمان نشانه‌های زیادی وجود دارد که با بهره‌گیری از رهنمودهای قرآن و امامان معصوم (ع) می‌توانیم از گزند این انحرافات در امان بمانیم.

طاهره نیری ثابت افزود: از جمله این نشانه‌ها کم فروشی است و طبق آیه قرآن که می‌فرماید «ویل للمطففین» فقط مختص کاسبان نیست بلکه در هر حرفه‌ای نمود دارد، بعنه وان مثال مادری که مشغول زر و زیور دنیا شده و با پیروی کردن از برخی مدهای غربی، صرف‌نظر از احکام فقهی که گاها بی‌اطلاع از آن احکام هستند، ممکن است در تربیت فرزندان خود کوتاهی کرده و در وظیفه اصلی و ذاتی خود کوتاهی کند.

وی اظهار کرد: دشمن در صدد است با طراحی برنامه‌های خود علیه زنان ما فرهنگ مهدویت و شهیدپروری را از آنان زدوده و از رسیدن به اهداف والای انسانی دور سازد.

 مدیر حوزه علمیه خواهران بهار خاطرنشان کرد: راهکارهای در امان ماندن از فتنه‌های آخر الزمان مانوس بودن با ذکر خدا و قرآن، نماز اول وقت، دائم الوضو بودن و مداومت به خواندن دعای غریق است که از شر آسیب‌ها محفوظ بمانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار